Problem może występować w przypadku kiedy użytkownik nie ma dostępu do aktualizowania Toolboxa zarządzanego przez przechowalnie lub PDM. W takim wypadku należy ręcznie zakutaliwoać bibliotekę toolbox. 1. Uruchomienie SolidWorks i zmiana ścieżki Toolbox na podstawową (C:\SOLIDWORKS Data) 2. Przekopiowanie zawartosci Toolbox z dysku sieciowego do folderu podstawowego (C:\SOLIDWORKS Data) i zamknięcie SW. 3. W folderze (C:\SOLIDWORKS Data) usuwamy podfolder "update" 4. Uruchamiamy jako administrator sldtoolboxupdater.exe z lokalizacji instalacji SW np. (C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS) 5. W nowo otartym oknie wybieramy przycisk SOLDIWORKS/Toolbox installation media location... i wksazujemy folder Toolbox z pliku z nowsza wersją SP. 6. Uruchamiamy aktualizacje Toolbox. 7. Uruchamiamy narzędzie do naprawy instalacji Solidworks. Wykonujemy potrzebne kroki. 8. Instalujemy aktualizację
|